Ambalajul personalizat cartea de vizita a brandului tau.

Ambalajul personalizat  cartea de vizita a brandului tau.

 Sursa foto: https://unsplash.com/photos/xosCwiuR86M

Ambalajul personalizat este cartea de vizita a brandului tau. Afla de ce


De cealalta parte, atunci cand optezi pentru cutii de carton, o buna modalitate de a-ti asigura un plus de vizibilitate pe piata este sa le personalizezi. Acestea evidentiaza brandul, ii confera claritate, simplitate, eleganta si il pune in valoare. In plus, clientului ii confera iluzia de a face parte dintr-o elita, reprezentata de business-ul tau. Stiai ca in doar 4 secunde un consumator se va decide cu privire la un anumit produs? So make it worth!

Iata cateva beneficii pe care le poti obtine atunci cand personalizezi cutiile pentru colete:

Vizibilitate maxima

Gratie noilor solutii de printare digitala iti poti imbunatati constant design-ul ambalajelor, fara a plati o avere. Nu uita ca cele mai de succes modalitati de promovare sunt cu ajutorul unor logo-uri simple, insotite de un mesaj puternic, de tipul call to action.

Exprimi sinceritate

Ti s-a intamplat sa cumperi un produs cu un ambalaj minunat, dar cu gust oribil? Sau cu ambalaj oribil, dar cu gust extraordinar? Sinceritatea poate fi o arma pe care sa o folosesti pentru a atrage noi clienti si a-i fideliza pe cei existenti. Cum vine asta? Daca produsele sunt simple, ieftine si bune, nu vei crea asteptari consumatorilor. Fii direct cu ei si convinge-i ca merita sa comande de la tine!

Originalitate

Originalitatea si vizibilitatea sunt punctele centrale ale unui brand de succes, iar daca privesti ambalajele personalizate vei intelege acest lucru. Daca vrei sa iesi din multime si sa atragi atentia asupra produselor tale cel mai bine este sa adopti tehnica ”think outside the box”.

Felul in care este ambalat produsul denota grija ta

Hartia si cartonul au fost folosite in ultimii ani drept principalele materiale de ambalare. Productia acestora depaseste 30 de milioane de unitati anual, de unde si grija crescuta pentru gasirea celor mai bune si sigure modele pentru coletare.


Asteptarile clientilor in ceea ce priveste ambalajele includ aspecte legate de sanatate, siguranta, pret rezonabil, comoditate si, mai ales, respect fata de mediul inconjurator. Cutia de carton aleasa trebuie sa faca fata socurilor determinate de manipulare, dar si sa transmita un mesaj important catre client, ca forma de publicitate. 

Produs ambalat corect, retururi putine

Daca produsul ajunge la client cu coletul rupt, spart sau ud, acesta il va refuza, si pe buna dreptate. Asta se traduce prin cheltuieli suplimentare pentru tine: transport suplimentar la curier, cheltuieli de reparatie, pierderea increderii clientului. Daca exista asigurare pe colet, ai scapat de-o grija; daca nu, va trebui sa depui reclamatii la curieri, care se vor rezolva destul de greu.


In concluzie, de ambalajul ales depinde siguranta si integritatea produselor pe care le trimiti clientilor. In plus, ambalajele sunt cele care determina daca un client va cumpara sau nu produsul, indiferent de cat de bun acesta este. Un ambalaj ales corect, insotit de un mesaj de tipul call to action te va ajuta sa ai mai mult succes si vizibilitate.