Contact telefonic: +40 244 522 131 / +40 733 281 730 / +40 723 239 480 / +40 724 488 966

Bine ai venit !

 Ce înseamnă SEAP?

SEAP înseamnă: Sistemul Electronic de Achiziții Publice

Sistemul Electronic de Achiziții Publice reprezintă o infrastructură informatică unitară care oferă instituțiilor publice din România posibilitatea achiziției de produse, bunuri și servicii prin mijloace electronice, iar Agenților economici posibilitatea de a depune ofertele pentru licitațiile electronice.

Câte categorii de utilizatori sunt pe SEAP?

SEAP are 2 categorii de utilizatori :

  1. Autorități contractante
  2. Ofertanți

Autoritățile contractante: sunt cei care organizează licitațiile și pot fi: (primării, consilii județene, instituții publice, ministere, spitale, școli, grădinite, unități militare, universități, agenți economici etc.)

Ofertanții: sunt cei care participă și ofertează la licitațiile deschise și pot fi (societăți comerciale cu capital privat sau de stat)

Ce tipuri de licitații găsim pe SEAP?

Licitațiile Publice publicate pe S.E.A.P sunt de mai multe tipuri:

Anunțuri de intenție, Anunțuri de participare, Anunțuri de atribuire, Concursuri de soluții, Concesionări, Cereri de ofertă, Cumpărări directe, Licitații electronice, Proceduri offline

În funcție de tipul licitației, pașii care trebuie urmați pentru a participa pot să difere.
Licitațiile se pot desfășura doar dacă acestea sunt publicate de Autoritățile Contractante, iar apoi se depune cel puțin o ofertă.

Cum achiziționez prin SEAP?

Trimiteți un email cu titlul Ofertă SEAP si numele dumneavoastră, la adresa office@rogri.ro cu cererea dumneavoastră de produse. Vă vom răspunde cu oferta, iar dacă avem exact ce căutați, vom demara cumpărarea prin intermediul SEAP. Pentru această procedură, o colegă de la vânzări vă va sta la dispoziție. 

Pentru Manual Utilizare SEAP click aici.